Sider

mandag 25. juli 2011

Sokna Juli 2011

Carina og Rune i kano på jakt etter ørreten


Kveldens fangs ble 11 ørret, 
på litt under 2 timer, 
catch and release a v15-20 ørret. 
Denne kvelden var helt rå.


Carina har nå fått blod på tann.. ;-)


Rense jobben ble utført av Carina.



Jeg fikk lov å ha Kanoen for meg selv en times tid,
Måtte jo prøve fluestanga,
flue for meg er ikke en selvfølge, 
insekt kunskapen er lik 0.
Så jeg benyttet meg av å se hva som lå i vannskorpen mens jeg var i konoen.
Fant en flue i boksen som så ganske likt ut.
Fikk festet flua og begynte fiske.
Skal si jeg traff med rett flue. 6-7 kast og 4 ørret.
Etter siste ørreten fikk jeg ikke flua tør nok til å flyte, 
ikke hadde jeg med hjelpe middler for å holde flua flytende, så meg nøtt til å bytte flue. 
Etter flue bytte ble det kun kastetrening, ikke en ørret som ville ha det jeg hadde byttet til. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar